Hej på er ! hoppas att påsken varit härlig !
Det är planeringsmöte imorgon Tisdag kl 18 – 20 – Välkommen !
Vi har planlagt och fixat kring A6 fäktning och nu på Fredag kl 16 startar det – och avslutas på söndag ca kl 16.
För att få det att funka behövs krafter till olika funktioner – Det finns två delar :
1) Plocka upp fäktutrustning på Fredagen ordnas av de som är engagerade i Tisdags och Torsdags gruppen Samling kl 16 vid fäktlokalen eller kl 16:45 vid Arena hallen
samt plocka ned utrustningen på Söndag ordnas av de som fäktas på Söndag samling kl 15 – klart vid 17 .
Tre bilar behövs för att köra utrustning tillbaka till fäktlokalen
2) Olika stöttande funktioner under de två tävlingsdagarna
Sjukvårds stöttning – ( Sjukvårdsbiträdes kunskap eller läkare om så finnes
Hjälpa till Försäljnings och informations bord
Hjälpa till vid Domar och funktionärs fikat
Reparation av teknisk material – det är enklare än det ser ut !
Jag ( Fredrik ) kommer att kolla igenom utrustningen som finns i Fäktnings lokalen på torsdag kl 19 så att det funkar på Fredag – kom gärna ned o hjälp till !
För de som behöver låna utrustning till tävlingen är välkomna !
Vad kan du eller ni hjälpa till med – Maila till mig på : bjorkback@yahoo.com med vilka möjligheter du har ? Behovet finns både med att hjälpa till med upp eller nedplocks samt med stöttning under dagarna.
Väl Mött Fredrik !