Tack för all hjälp med tävlingen Sydsvenska mästerskapen i lag för seniorer. Vi lyckades med att ta bronsmedalj. Nu är det full rulle mot A6 master, kan du hjälpa till?
Karin Egertz
Ordförande
One thought on “Tack för all hjälp med tävlingen”
Comments are closed.

När är A6 master?